Урок "Вибір теми проєкту. Його планування. Добір ресурсів"
22.04.2020 20:24
Тема навчальних проєктів:
- Калькулятор на Python.
- Гра "Платформа" на Python.
- Гра хрестики-нулики на Python.
- Календар на Python.
- Гра "Теніс" на Python.
- Гра "Змійка" на Python.
- Гра "Танки" на Python.
- Гра "Сапер" на Python.
- Гра "П'ятнадцять"
Підготовка:
наПредметнозмістовна область: інформатика.
Тип проекту: дослідницький та навчально-пізнавальний.
Мета: створити програму та дослідити залежність швидкості комп’ю-
терних розрахунків від типу числових змінних.
Ключове питання: як тип змінних впливає на швидкість комп’ютерних
розрахунків.
Тематичні питання
•
Які типи числових змінних існують у середовищі Lazarus?
•
Коли доцільно зважати на алгоритми і типи даних для зменшення
часу розрахунку (сортування, обчислень тощо)?
Форма подання результатів:
Оформити в текстовому документі та надіслати на затвердження вчителю.
- План роботи над проєктом.
- Опис проєкту.
- Ресурси для виконання проєкту.